Elvis-box

Hej igen! Jag glömde berätta en rolig sak. På morgonen när jag kollade på tv, fick jag på 3,an. Det var Twins som vanligt, men ingen vanlig apparat som de brukar sälja, utan en Elvis-Box!   Det var typ några av de filmer han vart med i, några av hans live-shower, en skiva med några av hans mindre kända låtar och typ, manus för en av hans filmer. Lät as coolt, men nu är jag ju ett litet Elvis-fan och, så det är kanske itne konstigt att jag tyckte det ^^  Fast sen kom priset, 1199 kr eller nåt! Jag bah: Shiiit! haha. Men det är inte så konstigt att det kostade så mycket, han var och är The King of Rock!

Men den boxen skulle vart rolig att ha, då jag inte fick uppleva honom...tyvärrr. Aja, jag får väl nöja mig med att ladda ner skivor. Neh, nu ska jag fortsätta prata om dagen med Madde och Melissa. Pusspuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0