Fel,fel,fel...

USCH! Sitter i datasalen i skolan och han SO. Har gjort färdigt min uppsats och har precis hållt på att skriva ut alla mina papper. Men såklart blir det massor av fel hela tiden! Fel sidnummer, stavningsfel mm. och allt märker jag när jag har skrivit ut pappren. Men nu orkar jag inte springa fram och tillbaka mellan datorn och skrivaren, så jag har skickat det jag behöver skriva ut till min hotmail också ska jag skriva ut det hemma istället. Då känns det inte lika stressigt.

Men nu till lite roligare saker. Jag, Melissa, Madde, My, Linn och Julia har bestämmt ett datum då vi ska åka till Göteborg och shoppa. Det blir den 25 April. Längtar massor! Och jag hoppas att jag kan hitta de vita jeansen från Gina som jag har letat efter så länge nu. Sen ska jag även leta efter bikini :)

Men nu måste jag avrunda, vill ju inte att min lärare ska se att jag bloggar under lektionstid, hehe. Puussspusss<3

Kommentarer
Postat av: melissa

tack så jättemycket för att du glömde mig då!

2009-03-31 @ 18:53:19
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0