FemtondeMars!

Hej Sötisar.

Hur mår ni? Sovit gott inatt?  SJälv har jag sovit som en stock! Riktigt skönt att få sova ut idag.

Idag har jag äntligen åkt på moppen! Första gången för iår, så det känndes jättebra. Men tyvärr hade jag inte så mycket bensin kvar, så jag kunde inte åka så länge. Men pappa ska nog åka o köpa bensin åt mig i veckan, så då får alla Tidaholmare se sig för ;) haha

Annars då? Jo, snart kommer mina kusiner på fika, eftersom mamma fyllde år för några veckor sen. Så jag och mamma har bakat en tårta och jag har gjort chokladbollar :) Dom blev riktigt goda om jag får säga så, hihi.

Neh, nu ska jag runda av och kolla lite andra sidor. Puusspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0