FjärdeMars!

Hej Darlings! Klockan är snart 17, så nu är det inte långt kvar till gitarren och efter det träning...usch, jag känner att jag bara vill vara hemma och sova! Har varit jättetrött idag, ialla fall på franskan. Men annars har det varit en bra dag. Hade äntlgen mitt Svenska föredrag på morgonen, och det gick bra. Puuh! Fick MVG på allt förutom "ämnet", där jag fick VG+ eller nåt. Så det känns jättebra att ha det gjort.

Sen blev det mycket pingisspelande på rasterna, och jag kom till Final en gång, woho! Fast annars gick det väl inte så jättebra. Men det är kul ändå.

Neh, nu ska jag gå och titta på tv. Orkar inte sitte här nere mer. Så jag bloggar väl lite senare. Pusspuuuusss<3

Dagens Outfit.

Lång t-shirt - Rydéns
Jacka - Calypso
Leggins - Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0