FörstaMars!

Så har första Mars äntligen kommit! Det betyder ju att det är vår, eller? Tyvärr är det inte lika fint väder här som igår, då var det riktigt skönt när man gick i solen. Men hällre lite moln än snö.

Men nu sitter jag osminkad i mina myskläder, tittar på tv och äter upp det godiset som blev över igår. Klockan 5 ska jag på kalas hos min kusin som fyller...6 eller 7, kommer inte ihåg, hihi. Så jag måste nog leta i garderoben efter något lagom snyggt och även sminka mig.

Vill ni veta en annan sak? Jag vill åka och shoppa! Jag är i behov av nya kläder! Igår när Madde var här kollade vi runt på lite olika sidor och hittade MetroPark . De har verkligen assnygga kläder, tycker jag ialla fall! Sen kollade vi även på GinaTricos sida, och då såg jag ett par vita söndriga jeans. Ursnygga!
Men tyvärr har jag inte så mycket pengar kvar, så det får bli nästa månad :(  Hoppas jag klarar av en måndag utan nya kläder, haha!

Men nu ska jag kolla i garderoben efter något snyggt. Bloggar efter kalaset. Pusspuuusss<3




ursäkta HEMSK bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0