Hårfärgning!

Hej! Det blir en sen blogg idag, sorry about that. Men efter skolan gick jag, Madde, My och Melissa till den nya ICA affären (öppnings-premiär idag!) och köpte hårfärg till mig och Madde + dricka o chips.
Så efter det gick vi hem till Madde och började med hennes hår, och när det var färdigt gjorde vi mitt. Först tyckte jag att det såg gult ut (!) men när det var torkat och plattat blev det ljusare, så jag blev jätte nöjd.  Kan inte sluta "ta" på håret, det är så lent liksom, haha.

När jag kom hem hade det hänt en underbar sak, men det ska jag inte ta upp här ;) Men jag kan säga att hela jag skakade! Blir ni nyfikna nu? haha.

Men snart är det dags för dans, ska bli kul.  Kan blogga lite senare, om det hände något intressant (;  Puussspuus<3




Kommentarer
Postat av: Madde

jag vet vad som hände, jag vet vad som hände :D

2009-03-19 @ 21:11:50
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0