High School Musical <3

Hej Bloggen!  Har precis tittar färdigt på HSM 3, och jag kan bara säga en sak: ÄLSKAR DEN!  Man blir så himla glad när man tittar på den, men samtidigt tänker man på hur det kommer kännas på skolavslutningen... Kommer lipa flooder! Jag älskar våran klass, även om den är lite störd ibland. Vi ahr ju så många fina minnen<3 Usch...

Men iaf, jag har även tjockat i mig Marabou med smarties, vitchoklad-glassar och en PowerKing. Mums! Men nu har jag lite ont i magen, men det kommer gå över när jag får lite te i magen.

Nu ska jag koppla i boxern och titta på lite tv :) Sen blir det att lägga sig tidigt eftersom det är skola imorn. Puusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0