Hos Madde!

Hej igen! Nu sitter jag hos Madde och lyssnar när Madde och My sjunger Singstar, See you again - Miley Cyrus.  Låter mycket vackert kan jag säga. 

Bowlingen gick jättebra! Jag fick 195p på två serier! Det är riktigt bra för att vara mig, haha. Men jag kom typ sist...men vad gör det? Jag hade jättekul med flickorna! Synd att en timma gick så fort. Sen gick vi till ICA och köpte chips, ostbågar/bollar, dricka och mat. Så så fort Melissa kommer ska vi börja med maten, Kyckling med Klyftpotatis, riktig lyxmat! haha. 

Men annars har det inte hänt så mycket, vi har suttit här och sjungt. Jag blogagr kanske en gång innan vi går och lägger oss, annars blir det imorrn. Puuusspuss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0