Kalaset

Hej Bloggen! Nu ahr jag kommit hem från kalaset. Var kanske inte jättekul, var inte på så bra humör, och sen känns det som om jag inte passar in i mi släkt på något sätt... Men kan säga att jag känner mig som Familjens svarta får :S
För alla i min släkt har jätte lätt för att prata, så de kan prata i flera timmar. Men jag, jag sitter vid tv'n med mobilen i handen och messar med så många jag kan, typ. Jag har verkligen jätte svårt att prata med folk, förutom kompisarna och mamma, pappa och brorsan... De är verkligen jättejobbigt! Speciellt när det är ens kusiner osv. som man inte kan prata med.
För medans alla i stan är jättebra kompisar med sina kusier, sysslingar, pysslingar och allt som finns, så kan jag jag knapt prata med mina på ett kalas. Hur fel är det på en skala?   Det är inte att jag inte tycker om mia kusiner, men...aa, jag kan helt enkelt inte prata med dom.
Men jag kan ju säga att maten och tårtan var jättegod, hehe. Neh, nu ska jag inte skriva mer om min släkt. Den är underbar, det är ju mig som det är fel på.

Nu ska jag ta och läsa igenom min Svenska, så får vi se om jag bloggar innan jag lägger mig. Pusspuuuss<3

Kommentarer
Postat av: melissa

det är ju inte dig det är fel på ;P jag är också sån.

2009-03-02 @ 09:41:32
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0