Kladdkaka!

Hejj!

Skolan var jätte chill idag!  På franskan var Nina inte där, så vi gjorde knapt nåt den lektionen. Sen på So'n satt vi och jobbade med våra uppsatser, för er som inte vet det så skriver jag om Titanic. Det är verkligen jätte intressant. Så jag har skrivit två sidor fakta, och jag har ganska mycket kvar att skriva. Sen hade vi lunch, den var ÄCKLG! Det var fisk och nån sås, det smakade inte gott.
Efter lunch var det svenska, och då behövde vi bara sitta och lyssna när Emma och Fredrika höll sina föredrag om Dansverkstan, så man behövde ju inte anstränga sig nåt, mucho skönt. Sista lektionen var matte, men den blev jätteflumm, eftersom Stigge inte var där på hela lektionen! Så aa, jättechill!

Efter skolan gick jag och köpte grädde och Twix. Jag gjorde nämligen kladdkaka när jag kom hem, och det måste man ju ha grädda till sen, och Twixen..den råkade följa med ;) Men det gick jättebra att baka min kaka, och resultatet blev underbart! haha. Så när mamma och pappa kom hem åt vi av den, mums!

Klockan 8 blir det dans, det kan behövas efter denna dagen. Men nu ska jag chilla ännu mer och lyssna på music<3

PuuussPusss<3



Bild 1: Ur receptet
Bild 2: Smeten
Bild 3: Resultatet
Visst ser det gott ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0