Kläder!

Jag MÅSTE ha kläder! Jag kollade i min lilla garderob för en stund sen, och jag måste verkligen ha lite nytt! Jag behöver minst ett par stuprörsjeans och nån ny söt tröja, spelar ingen roll om den är lång eller kortärmad. Men jag måste spara pengar...men jag klarar inte av det ! haha.  Det var ju en månad sen jag shoppade sist...och då köpte jag ju inte så jätte mycket.
Men som jag sa måste jag spara pengar. På påsklovet ska jag till Holland, och då måste jag ha med mig mycket pengar så jag kan shoppa, och sen måste jag spara så jag kan köpa mer sommarkläder. Men USCH! Just nu känns sommaren lång borta, eftersom det snöade igår...

Men neh, när jag fått pengar ska jag ialla fall till skövde och köpa ett par jeans, det är ju faktiskt nödvändingt, har bara 3-4 långa jeans, och sen mina nyaste. Men bara ett av dem är stuprör, så det måste jag få köpa ;)

Sen vill jag ha en ny mobil. Inte för att jag behöver det, den jag har nu är jättebra och inget fel på den. Men jag älskar nya, roliga saker. Just nu har jag ögonen på Sony Ericsson X1, men den kostar runt 5000 kr, så jag får nog ha den jag har ett tag till. Efter sommarna kanske jag kan köpa en ny, då har jag ju även tjänat lite pengar :)

Men nu ska jag kolla på lite kläder igen och bli ännu mer shopping sugen, haha.  GodNatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0