Klasströjor!

Glömde att skriva detta förut...VÅRA KLASSTRÖJOR HAR KOMMIT! Wohhoo! Har längtat ihjäl mig efter dom. Eller typ, vi måste samla ihop pengar för att kunna hämta ut dom, men om allt går så bra som vi hoppats så kommer vi hämta ut dem på fredag :D Det är så spännande, hihi.

Sen märkte jag en annan sak förut. Det förra inlägget var mitt 100,ade inlägg! tror visserligen att de räknar med de bilder jag har laggt upp, men ialla fall. De är Stort! haha. Så nu har jag fått det sagt också. Nu ska jag nog sätta i Twilight i DVD-spelaren och mysa, eller...ska jag vänta tills det finns te? Hm, These are the questions that haunts me, haha (Citat från Hannah Monana) Nu måst jag tänka ett tag, så vi hörs vi sen min lilla blogg + alla mina läsare. Puuussspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0