MatteMöte

Go'Kväll på er!

Kom hem från dansen för en halvtimma sen, så jag har precis hunnit duscha och druckit en kopp te :) Ska snart ta ur handuken ur håret och börja borsta och blåsa.
Dansen gick segt. Orkade inte röra armarna, och det behöver man ju göra i Disco...så ne, ingen bra träning idag. Men vi började ialla fall på en ny dans som vi ska ha på Nationaldagen, den är till Markoolios EM låt, tror jag :)

Men innan dansen var jag på ett Mattemöte i skolan. Det var jag och några andra i min klass som skulle sitta och förklara olika "mattespel". Som tur va gick Stigge (min lärare) igenom min uppgift med alla lite snabbt innan, så jag behövde inte förklara så mycket, Puh! Jag var jättenervös, då jag inte är bra på att förklara saker. Men ialla fall, dem vi skulle förklara för var vuxna politiker/lärare och typ 1-5,e klassare. Och endel av dem var såå söta! Jag trodde jag skulle dö, haha.

Men nu kommer vi som var med och hjälpte till kommer få två timmar ledigt, som vi får ta ut när vi vill och även ett "presentkort" till våran cafeteria i skolan :)

Men nu ska jag börja borsta håret. Bloggar efter skolan imorrn, GodNatt <3

BTW. Önska mig lycka till på Nationella imorrn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0