No Shopping.

Nepp! Det ska inte bli någon shopping denna månaden har bestämmt mig för. Ska spara mina pengar tills jag, Madde, My och Melissa ska åka till Göteborg och kolla på Balklänning åt my. Då ska jag shoppa massor! Och då SKA jag hitta kläder från andra affärer än Gina Tricot. 95% av min garderob består av kläder från Gina! Det är absolut inget fel på kläderna, tvärtom, jag Älskar kläderna därifrån. Men man vill ju ha lite...variation?

Men ialla fall ska jag vänta med att köpa kläder till April...Det kommer bli jobbigt, haha. Men då har jag kanske mer pengar, och då kan jag köpa mer kläder ;)  Något som jag ska titta efter i Gb är Vita Jeans, Skor (kanske), tubkjol (om jag passar i det såklart) och...lite mer.  Hoppas tiden går fort som fan nu! haha<3


Kommentarer
Postat av: madde

så vi ska inte shoppa den 20,e? :(

2009-03-10 @ 22:34:11
Postat av: Leia

Spara kan vara klokt :D

2009-03-11 @ 21:27:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: josse

hej, läste ditt inlägg på dessies blogg och känner själv igen mej på det du skriver. tro på dej själv är mitt råd till dej:) du är så bra, som ingen annan. kram på dej!

2009-03-11 @ 22:13:37
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0