Ohno!

Hej igen!
Något jättejobbigt har hänt! När jag var med mamma på stan gick jag in på Look och kollade lite, också hittade jag en jättesöt tunika/linne! Den var rosa, lite puffig och med tre små stenar i fram, och det första jag tänkte var: "Skolavslutningen!" Den skulle passa så bra; Tunikan, vita tunna tights, söta ballerina/sandaler och om det är kyligt en vit kofta. Jag såg i mitt huvud att det skulle bli så himla snyggt! Men TYVÄRR har jag lovat mig själv och My att inte köpa något innan vi drar till Göteborg. Men tänk om den inte finns kvar? Tänk om jag inte hittar något som är lika snyggt som den? Usch, hemska tanke... Men jag ska dra med mig någon i veckan och prova den, det är ju inte säkert att den sitter lika snyggt på mig som den gjorde på skyltdockan. Men om den gör det, då kanske jag får med mig den hem ialla fall. Ett plagg, det gör ju inte så mycket :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0