SextondeMars!

Hej allaa! Har kommit hem från min spelning nu och håller på att titta på MADE. Dagen har varit sådär, trött och huvudverk, troligen pga att jag inte kunnat äta så mycket idag heller :S Det är verkligen något fel på mig! Jag är inte hungrig längre, och när jag väl ska stoppa i mig något mår jag jättedåligt, båda i magen och psykiskt. USCH!  Men i eftermiddag har pappa gjort köttfärssås, så jag får hoppas att min aptit kommer tillbaka...

Men nog om mat nu. Ikväll måste jag göra färdigt en planering inför min och Emmas idrottlektion som vi ska ha på onsdag. Det kommer bli styrka och avslappning, hoppas att det kommer gå bra :)

Nu ska jag återgå till tv'n. Puusss<3

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; Psykosocialt arbete ska jag plugga, men har kommit igång :D

2009-03-16 @ 20:02:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0