SjätteMars!

Hej Igen!

Sitter på mitt lilla rum och tittar på DC ;) Men det är bara ett program kvar, så sen ska jag nog ta fram gitarren och träna inför imorrn, då jag och Madde ska spela lite för My och Melissa, haha.

Skolan idag var ännu mer chill än igår! Hade först slöjd, då fortsatte jag på min kjol. Det ska bli en hög kjol som är svängig, om ni fattar? Jag blir väldigt nöjd med den, så så fort den är färdig ska jag lägga in en bild på den. Sen hade vi bad, hade frittbad mesta tiden, och det var askul! Lite "brottning" med vattenleksakerna, haha. Sen var det bara engelska kvar, och då gjorde vi någon läsförståelse, så det gick fort och bra.

Efter skolan gick jag och Madde hem till henne och fixade med Klasströj-pappren. Så Äntligen är de postade! Pappren har varit färdiga i två veckor ungefär, men det har inte varit någon som postat dem...Men nu är det som sagt färdigt :D Längtar så till de kommer. Sen började vi sjunga Singstar - disney och HSM, vi sjöng igenom alla låtar på båda skivorna, så efter det var rösterna lite konstiga efter. Sen satt vi vid datan och sist började jag spela lite gitarr och hon sjöng innan jag behövde åka hem och äta.

Imorrn blir det tjejkväll med bowling, matlagning film och massa skoj!<3 Har längtat hela veckan. Men jag skriver mer om det imorrn. GodNatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0