SjuttondeMars!

Hm, stavas det så? Sjuttonde? haha, nu blev jag lite förvirrad! Om ni vet hur det stavas kan ni ju gärna skriva de, haha.

Skolan idag var ganska soft. Medans Madde och Melissa gjorde PISA-testet spelade jag och My Wii och Biljard på rasterna, och på lektionerna hade vi det riktigt skönt i klassrummet när solen lyste :)

Efter skolan var det dags för orkester, då fick veta att jag och Emma skulle få bo ihop i Holland, men nu har ju hon slutat helt plötsligt! Men imorrn ska jag försöka övertyga henne att ialla fall följa med till Holland . Sen när det var slut var det bara att åka hem och sätta mig här.

Men nog om mig, hur har eran dag varit?  Puusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0