Solen lyste himlen va blå!

...Vad det var skönt att leva då! Haha.     Hej bloggen! Gud vilken skön dag det har varit idag, solen lyste och himlen var blå, riktigt vår-väder!
Skolan gick bra och för första gången på länge var jag inte dötrött i slutet av dan. Då gick även spelningen mycket bra :)
Efter spelningen var det dags för träning, men innan det hann jag slänga i mig lite snabbnudlar och de sista chokladbitarna från igår.
PÅ träningen kännde jag att jag kunde ta i ordentligt, ÄNTLIGEN! Men den sista låten började jag må illa, men jag spydde inte som tur va, haha! Sen var det fullt i mitt träningshäfte, så jag fick ta en EnergyBar, tog chokladsmak såklart. Den smakade som Mars eller Japp, mumms!

Men nu har jag duschat och ska snart börja borsta igenom håret, och efter det ska jga kolla om kvällsmaten är färdig :)  Klockan 8 (tror jag) blir det att kolla på 90210 och efter det The Secret Life of the American Teenager, så det blir en mysig måndagskväll.  Vi hörs imorrn!  GodNatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0