Sommartid?

Har alla ställt om sina klockor? Det har jag såklart, även om det inte känns om Sommartid när man tittar ut! Men jag kollade på Vädret imorse (Ja vet, har jag inget bättre för mig?), och då sa de att det skulle bli upp mot 10 grader i veckan! Woho! Äntligen verkar det som att våren ska komma på riktigt. Fast det känndes det som förra veckan också, men jag hoppas att det inte blir samma nu.

Föresten, jag är färdig med en av mina diskussioner, tror jag ialla fall. Det var om Titanic, så det gick ganska bra att skriva. Men jag vet inte riktigt hur lång den måste vara, just nu är den lite mer än 1 sida, men jag kanske kan klämma in lite mer...
Så nu har jag bara min Konsthistoria kvar...inte lika kul som den andra uppsatsen. För nu ska jag diskutera en gång till, och sen måste jag göra en bildanalys. Och det är ju typ precis samma sak som en disskusion...FAN! Aja, bäst att göra det nu, hinner ju inte göra så mycket under lovet (Ska till Holland!)

Så Later Dudes, puuusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0