The Secret Life of the American Teenager

GodKväll!

Nu sitter jag och kollar på en av mina favorit serier, Secret life of the American teenager. Det är en grymt bra serie! Ni som inte tittar på den har verkligen missat något. När det är slut ska jag kolla på Project Runway premiären :)

Ska berätta lite om min dag också. Jag mötte Melissa halv två, så gick vi till Julius och drack te. Det var jätte mysigt. Men sen blev jag sugen på nåt mer, så jag köpte en chokladboll och inte långt efter det köpte vi en Räkfylld Baguette som vi delade på. Vi satt och pratade i ungefär två timmar, och sen gick vi tll Madde som precis hade klippt sig, det blev jätte snyggt ;)  Hos Madde satt vi och flummade och sen gjorde vi chokladpudding, mums!

Sen blev det att åka hem, byta om och åka till träningen. Var lite jobbigt, men skönt att äntligen träna! Har inte tränat på två veckor (om man inte räknar med dansen).

Neh, Nu ska jag titta färdigt på tv'n också bloggar jag imorrn :) GodNatt<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Har tyvärr inte sett den =(

2009-03-02 @ 21:47:12
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: BeingTobbe

Jag borde nog också träna lite nu känner jag :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-02 @ 22:01:54
URL: http://beingtobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0