Tjejkvällen!

Nuu ska jag berätta lite snabbt om tjejkvällen igår! Det blir inte så jättelångt, orkar verkligen inte skriva mycket idag, haha.

Men vi gick som sagt o spelade bowling, jag kom näst sist på 195 poäng >< Sen gick vi till ICA och handlade mat, snacks och dricka. Sen gick jag, Madde och My hem till Madde, medans Melissa gick hem till sig och åt lite. Hos Madde sjöng vi Singstar innan Melissa kom, och när hon kommit började vi med maten: Kyckling med Klyftpotatis och bearnäsås (vet inte hur det stavas!) Det blev hur gott som helst!  Sen klockan 8 var det dags för Melodifestivalen, men TYVÄRR gick Caroline af Ugglas vidare... fuck it! Men bara EMD eller Måns vinner allt så blir jag nöjd.

Sen satt vi vid datan, kollade på mer tv och lekte kurragömma tills Maddes föräldrar kom hem. Då gick vi upp på Maddes rum och sen klockan 2 gick vi och la oss. Jag och Melissa sov i Maddes säng, medans Madde och My låg på madrasser. Men det hade varit bättre om jag låg på golvet. Melissa sover hur konstigt som helst, så jag ramlade nästan ur sängen hela tiden och sen låg jag på något konstigt sätt, så min rygg är helt fucked up, haha! But I still love you Mällis!
Så eftersom jag inte kunde sova så bra inatt är jag jättetrött idag, så jag ska bara chilla, kolla på film och äta choklad idag. Härligt! Jag bloggar lite senare, Puussspusss


Bild 1: Bowling"tavlan"
Bild 2: Melissa bowlar
Bild 3: Jag och Melissa myser

Kommentarer
Postat av: melissa

hahaha, ge fan i att klaga på hur jag sover, unge :O

2009-03-08 @ 20:26:10
URL: http://melissaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0