TolfteMars!

Hej Sötisar! Har precis ätit lite mellanmål och ska snart sätta på tv'n. Skolan var ganska bra, väldigt trött och sen kollade vi på världens sjukaste film på So'n. Vet inte vad den hette, men nån film från 70-talet som vi sedan ska disskutera...YAY! (not)

Ungefär klockan 18 ska jag på nåt Matte-möte typ. Är inte säker på vad jag ska göra där, men My ska också va med, så jag blir inte själv ialla fall :)  Efter det måste jag åka direkt till dansen, hoppas jag inte blir för trött på mötet.

Imorrn är det dags för Nationella i Engelska, och efter det har vi även vanlig Engelska lektion, men läraren har lovat att vi ska köra lekar. Efter det slutar vi, så då ska jag väl hem och ta det lugnt innan jag ska kolla på de nya avsnitterna av Hannah Montana :D har längtat jättelänge!

Jag kanske hinner blogga innan jag går och lägger mig ikväll :) Puusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0