UKM

Good Evening! Har precis kommit hem från UKM, och ätit lite mat.

UKM var jättebra!  Mycket skratt, musik och applåder.  Jag tyckte såklart att UnCaptured va bäst ( tre av medlemarna går i min klass!). De spelade Rejected All Along och Waiting av Neverstore, och när de spelade Waiting kunde man knappt hålla tårarna borta. Tänkte filma, men kom på det lite för sent :/

Iaf, bandet som vann kommer jag inte ihåg vad det hette, men de va ganska bra, och sen gick Moa och Malin vidare, de sjäng en egenskriven låt, och dom var också grymt bra!   Man blir så stolt över lilla Tidaholm<3

Men nu ska jag ta det lugnt och dricka min Pepsi. Vi hörs imorrn, Puusspuusss<3


UnCaptured! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0