11Maj!

En månad kvar till Skolavslutningen! En månad kvar med Bästa klassen EVER! Det är sorjligt ♥

Menmen. Kom hem från spelningen för ca en halvtimma sen, så jag ska snart gå och äta lite fil tror jag.
Skolan var ganska lugn, försökte få hälften av klassen att vilja vara vetenskapsmän på Spex-kortet, men det gick nog inte så bra... Så det blir nog världens trökigaste tema; Valfritt! Liksom, hur kul är det på en skala?   Sen har jag ingen aning om vad jag kan klä ut mig till. Så vi får väl se hur det blir, kul blir det inte ialla fall!

Eftermiddagens planer; Plugga fysik (Nationella imorrn!), Duscha, Läsa, titta på Tv.
Så det är väl bäst att börja direkt. Puusspuuusss<3




JÄVLAR! Min nagel gickav! Åh, jag hatar dethär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0