12Maj!

GodKväll! Det blir ett sent inlägg idag, sorry 'bout that!  Men det har varit lite buissy idag. Först skola till 15.20, och bäst på dagen var nog BIldlektionen! Jag och Melissa blev...lite konstiga, hehe. Arragon Kommer, Arragon Kommer! Haha, helt underbar är du gumms<3  Sen var det ju My som inte ville hjälpa mig upp från golvet, utan pötte ner mig direkt igen varje gång, haha!

Sen efter skolan hann jag bara äta lite och sedan var det dags att åka iväg till orkestern, och idag var ju Holländarna här, så vi spelade några låtar med dom, och efter det tränade bara vi från sverige.
Fick även veta att jag ska ta hand om två holländare imorrn, kuul... -.-  Aja, det blir nog bra.

Men nu ropar mamma att maten är klar, så jag ska ner och käka :)  Bloggar lite senare! Puusspuuusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0