13Maj!

Shu Bitches!

Sitter på mitt rum och tråkar halft ihjäl mig! De enda som håller mig vid liv är Madde på msn och Melissa via sms! haha. Så tack brudar<3

Men dagen har varit bra, har varit på jättebra humör trots att jag var lite små tjurig imorse (trodde det var fredag idag!). Förmiddan gick väl lite långsamt, men... Men sen på eftermiddagen kom holländarna till skolan. Jag fick ha hand om två tjejer som hette Daphne och Evelyn, jättesnäll var dom :)  Efter skolan gick jag och mina holländare tillsammans med Linn, Fredrika, Emma, Robin, Martin och några holländare till Julius och fikade.
Sen skulle jag igentligen vara med på en idrottslektion tsm med alla holländare och svenskar, men jag kände att jag behövde åka hem och förbereda mig inför Spex-kortet imorrn!

Men nu har jag inget mer att berätta. Puuusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0