19Maj!

Hej alla söta Bloggläsare!

Hur mår ni? Själv är jag trött och har huvudverk. Har bara ätit lite fil och vatten på två dagar, så det är därför jag mår som jag gör...Det är nämligen så att jag och Madde skulle kolla hur länge vi kunde vara utan mat. Visserlighen skulle jag säkert klara någon dag till, men jag känner att jag inte vill vara helt död i huvvet imorrn, så jag ska nog gå och ta en pizzabit som är kvar från i Söndags. Så förlåt Madde, jag ger upp! haha.

I eftermiddag ska jag på ett "möte" inför sommarjobbet. Eftersom vi ska runt och spela på dagis och pensionat, så vi måste fixa två repetoarer (?) innan vi börjar om några veckor. SOm tur är så är Melissa och Linn med, så detta kommer nog bli jättekul!

Sen måste jag plugga Kemi, har prov om en vecka. Efter att jag pluggat ett tag ska jag ta det lugnt :)


Dagens outfit;
- Jeans - Gina Tricot
- Klasströja


Kommentarer
Postat av: Madde

haha jag har också gett upp. Tog en tallrik mat nyss xD

2009-05-19 @ 17:57:09
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0