20Maj!

SHIT vilken dålig uppdatering det har blivit idag! Jag beklagar, men jag har faktiskt inget roligt att berätta om...Man kan säga, Bloggtorka!

Menmen, jag får väl skriva lite ändå!

Skolan var ganska seg, men nu är det långhelg, ledaiga i 5 dagar! Känns riktigt gött. Sen har jag varit och klippt mig, eller jag var och toppade igenom det mest slitna, så det blev inte så stor förändring som tur var. Vill ju ha kvar mitt långa hår till Balen som är om ca 3 veckor! Men nu är mitt hår fräsht! Fast min frisör sa att jag var tvungen att köpa hårinpackning, eftersom jag plattar mitt hår varje dag och därför har slitet och torrt hår. Någon som har något förslag på en bra hårinpackning?

Sen har jag även städat och damsugit mitt rum, JAG ÄR DUKTIG! Visserligen var det mamma som sa till mig, men ändå :)
Planer för ikväll då? Det får väl bli lite plugg och sånt annat som man behöver göra ibland.

Men nu ska jag titta på lite tv :) Puusspuuuss<3

Dagens outfit;
- Tröja - Lindex
- Tights - Gina Tricot
(sugig kvalité!)


En trött Madde på Franskan<3


Innan Frissan

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en fin kväll (:

2009-05-20 @ 20:50:52
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0