24Maj!

GodMorgon! Sovit gott sötnos?

Själv har jag sovit jättegott, efter att ha läst i Twilight innan jag la mig. Åh, ville verkligen inte lägga ifrån mig boken igår kväll, men jag behövde tyvärr det.

Idag har jag, Madde och Melissa bestämmt oss för att titta på lite Disney-filmer. Än har vi bara bestämt oss för Lejonkungen 1 och 2 :) Sen får vi väl se vad det blir för några andra filmer. Och till detta har vi bestämt oss för lite Ben&Jerry, hihi.

Annars ska jag plugga mer Kemi och skriva lite mer Svenska...Idag känner jag inte för det, men det måste som sagt göras!

Men just nu måste jag sminka mig lite också ska jag nog läsa lite Twiligt innan jag börjar med läxorna, hihi. Puusspuuuss<3


Kommentarer
Postat av: Rashas modeblogg~

Fin blogg!:)



Kram!

2009-05-24 @ 11:48:20
URL: http://rashasownfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0