25Maj!

GodMorgon alla Läsare! 

Jag vaknade klockan 9 idag, eller jag hade ställt klockan då. Ville inte sova för länge idag, eftersom det är skola imorrn och jag har mycket plugg på schemat idag!

Dagens planer;
-Plugga Massa Kemi!
-Läsa ut Twilight!
-Låna Twilight-filmen av Melissa
-Skriva lite svenska
-Sola på Meddo

Ja, där har ni mina planer för dagen. Det jag ser mest fram emot är solningen! Det blir första gången jag och Madde solar solarium, så lite spännande är det allt! Hoppas verkligen att jag inte bränner mig, skulle inte bli kul att gå till skolan och se ut som en tomat, hehe.

Sen är det underbart väder ute också, så jag kommer troligen sitta på bakgården och sola samtidigt som jag pluggar, härligt!

Men nu ska jag börja läsa i boken, så jag har det klart. PussPåEr<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0