7Maj!

Hej På er! Sitter nere i källaren nu och bloggar lite, ska snart gå upp och titta på lite tv. Min kära bror håller på att ladda ner massa avsnitt som han tittar på, så jag kan inte komma in på internet på min dator, suck! Menmen, så kan det vara!

Skolan var ganska chill, förutom att jag fick ha Muntligt nationella i matte! Trodde inte att jag skulle ha idag, men eftersom de som skulle göra idag skolkade fick jag och några andra göra ist!  Men det känndes faktiskt jättebra, vet ialla fall att jag har rätt på det första pappret, så det känns gött!

Efter skolan tog jag lite fil och flingor och satte mig framför tv'n och chillade lite och nu sitter jag som sagt här. I eftermiddag ska jag kanske läsa lite fysik, fick veta att provet är 2.5 timma långt! Så det blir att läsa på ordentligt nu. Men sen klockan är det dags för dans, har ju inte vart där på 2 gånger, så jag ligger efter ganska mycket + att det är sista lektionen innan Nationaldagen... Men jag är säker på dansen, så långt jag har varit med ialla fall :)

Men nu ska jag dra upp på mitt rum, puusspuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0