9A<3

USCH! Har precis räknat ut att det bara är 5 vanliga skoldagar kvar innan sommarlovet! En vanlig skolvecka kvar med min underbara klass<3 De flesta av oss har gått i samma klass i 10år, och vissa 3år. Vi har spenderat nästan halv vårat liv tillsammans, och nu ska vi helt plötsligt sluta för att sedan börja gymnasiet. När jag tänker på detta blir jag tårögd. Alla våra minnen tillsammans. Alla mysdagar, övernattningar i skolan, alla underbara och helt vanliga skoldagar. Nu måste jag ta vara på de timmar vi har kvar tillsammans. De sista dagarna i skolan, balen och Sista natten med Gänget! Att skiljas från er är som att skiljas från sin familj, för efter alla dessa år har vi blivit som en enda stor familj.


9A forever<3





<3

Kommentarer
Postat av: Madde

fyfan :'(

2009-05-28 @ 17:54:50
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0