Balvagnen!

Nu tänkte jag berätta om vad vi gjorde efter skolan. Jag, Madde, Melissa, My, Linn, Julia, Martin, Rafael, Christpher, David, Carl och Tobbe åkte upp till Julia, där vi först grillade korv. My var grillaren, faast...endel av korvarna var inte helt färdiga och endel var brända, haha! But we still love you My!

Sen var det dags att börja med balvagnen. Hur kul som helst! först kom Davids pappa och hjälpte oss med att lägga in pallar, så vi kom lite högre upp, och efter det satte vi upp saker på sidorna, så det ser ut som ett slott ungefär. Så Tack david och davids pappa som fixade allt från byggsaker och svärd!

Min uppgift under dagen var att måla alla 23 svärd, tillsammans med Madde. Men hon blev lite trött på att måla, så sen hjälpte Melissa mig ett tag. dom blev väldigt fina måste jag säga! Sen blev vagnen nästan helt klar faktiskt, så vi gjorde ett jättebra jobb! Plus att vi fick umgås en hel eftermiddag, underbart! Älska 9A<3





<3

Kommentarer
Postat av: Christopher

Hehe, våran bal vagn äger totalt :D Och så go stämning o gött väder de va gjorde allt mycket trevligare :D

2009-05-29 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0