Ben & Jerry

Gud vad sugen jag blev på Ben & Jerry!  Det var riktigt länge sen jag åt det nu, inte så konstigt kanske, dom kostar ju asmycket. Men jag ahr sett reklamen för Ben&Jerry- Do the world a flavour- reklamen minst 10 gånger idag, + att jag tänkte va med i tävlingen, så jag gjorde en egen smak, men man behövde vara minst 18 år! Aja.

Men så nu har jag blivit riktigt sugen på det!  Kanske kan ha en liten myskväll flr mig själv, och köpa lite B&J... Aa, vi får se hur det blir med det. 

Men nu ska jag gå och lägga mig faktiskt :) GodNatt<3




Har bestämmt att det ska bli denna smaken nästa gång jag köper ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligaste blattebloggen! check it out

2009-05-11 @ 00:16:51
URL: http://alawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0