Bullar!

Nu har jag ätit två mackor och är inne på min andra kopp te. Sen hade mamma bakat bullar precis, så vi fick varsinn. Och den var fortfarande ljummen! Mumsmums<3

Annars då? Jo, jag ska nog stanna hemma från skolan imorrn. Har lite ont i huvudet och så, och imorrn är det
Samhörighetsdag. Det är en dag då alla nior från vår skola och den andra skolan i stan samlas i olika grupper och gör aktiviteter tillsammans. Jag kom såklart inte med någon som jag är jättebra kompis med, plus att jag HATAR Hökensåsare, serioulsy! Så jag känner att jag hellre stannar hemma, och sedan möter upp dom andra när vi ska upp till Julia för att fixa Bal-vagnen :D  Men jag tror faktiskt inte att jag missar något speciellt i skolan.

Nu fick jag bloggtorka, så vi hörs lite senare, puuuspuuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du gör helt rätt i att stanna hemma imorn :)

2009-05-28 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0