Done

Så, nu har jag pluggat färdigt för idag, typ. Kanske läser lite innan jag går och lägger mig, men vi får se. Känns faktiskt ganska bra nu, jag fattar mycket och jag fattar det ganska fort också, yaay Mee!

Har beställt en klipptid nu också! Så det blir nästa onsdag ganska precis efter skolan. Ska bli skönt att bli lite fräsh i håret igen. Bara hon verkligen lyssnar på mig denhär gången. Förra gången sa jag att jag BARA ville toppa igenom håret, då jag hade fått det långt och fint, men hon klippte massor (enligt mig), så jag blev inte nöjd alls.
Men jag hoppas hon lyssnar denna gången, haha.

hm, nu tycker jag att det luktar mat, så jag ska gå ner och kolla om den snart är färdig, är lite småhungrig faktiskt. Puusspuuss<3

Kommentarer
Postat av: Ida

no problems:)

2009-05-06 @ 19:53:31
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0