Föreställning!

Hej alla mina kycklingar! haha. Hur mår ni? Själv mår jag bra, har precis ätit en macka, så magen är full igen :)  Har orkester om en timma ungefär, men jag tror att jag skiter i den och göra svenska istället. Min dikt-uppgift ska vara inne imorrn, och jag ligger lite efter! + att jag måste göra lite Fysik. Så det blir inget spelande för mig idag :)

Men skolan idag då. Vi hade Nationella i matte på morgonen, och det känndes ganska bra. Inte lika bra som förra delen, men ändå rätt OK. Efter det fick vi titta på film på So'n. Den hette...något som jag inte kommer ihåg just nu, haha. Men den var ganska långtråkig faktiskt... Men det brukar vara så när Klas ska välja film ;)

Efter det hade vi 40 minuters bild, och sen fick vi gå på en föreställning. Det var två killar som gjorde en pjäs, och dom var riktigt bra! Höll på att skratta ihjäl mig flera gånger, haha! Alla ni som bor i Västra Götaland kommer nog att få se denna.

Men nu ska jag inte uttråka er mer ;) Ni får ha de så bra! Puusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0