fredag!

GodMorgon! Nu har jag vaknat och sitter och äter Fil (banan-lime) och flingor, jättegott! Jag älskar att äta fil och flingor, det känns så fräsht på något sätt!  Vad har ni för "favorit frukost"? :)

Nu är det äntligen Fredag, men tyvärr måste jag stanna hemma hela dagen, har Fysik att plugga på, Svenska att skriva och en Hallon paj som mamma ville att jag skulle baka till idag. Men det kan nog bli skönt att vara hemma hela dagen, för imorrn händer det grejjer! Jag och Madde ska till Skövde och kolla på 17 again, och jag ska kolla på Bal-väska. Så imorrn kommer det bli massa kul :)

Men nu ska jag äta upp min frukost och sen ska jag gå och göra mig iordning. Det blir några mer inlägg under dagen. Puusspuuuuss<3

Kommentarer
Postat av: ävelicious

nej jag har faktiskt ingenting planerat :P sj dÅ?

2009-05-22 @ 12:08:21
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0