FredagKväll

Sitter här en Fredagkväll, tittar på tv och dricker cola, ungefär som vanligt! Men det är absolut inget fel med det :)

Imorrn måste jag plugga gärnet på Fysiken! Så jag hoppas att jag kan koncentrera mig ordentligt. Och sen på kvällen ska jag på kalas...känner inte riktigt för det, men, jag får väl följa med ändå, och vara trevlig ><.

Föresten, jag fick lite skäll av mamma förut. Hon tycker tydligen att jag köper kläder för ofta! Vilket jag tycker är konstigt! Jag pratar om massa kläder jag vill ha, men jag köper ju inte allt jag pratar om! Men hon har ialla fall sagt att jag måste lära mig att ta hand om de pengarna jag får... Skit! Jag älskar ju att shoppa! Men jag tror att jag kommer få köpa en jeansjacka ialla fall, men sen får det nog vara slut för ett tag </3

Men nu ska jag dricka upp min cola innan kolsyran tarslut! Puuusspuuuss<3


såhär ser man ut just nu! Men nya favvo-myströjan på!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0