GodNatt!

Nu har jag vart jättesnäll mot melissa! Jag har nålat upp en hellång kjol som hon ska få låna till spex-kortet på torsdag (hon ska vara Harry Potter). Är inte helt färdig med den än, den ska upp en liten bit till, men annars är jag nöjd faktiskt. Lite klurigt att få det snyggt, då kjolen är väldigt stor och rund längst ner. Men det ska nog gå att får den fin tills på torsdag!

Det kanske låter som att jag tyckte det var hemskt att behöva göra detta, men det var jättekul! Kännde mig som en...designer eller nåt när jag hängde upp kjolen och började nåla, haha.

Men nu ska jag ta och soova! Sov Gott alla söta<3


den är som sagt inte helt färdig än. Därför ser den lite stor ut.

Kommentarer
Postat av: melissa

aawh, tack!

jättegulligt av dig.

fast jag känner mig som sagt jättejobbig nu... (;

2009-05-13 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0