Helgen!

Honey! I'm Home! Eller jag har faktiskt varit hemma sen klockan tre ungefär, men har inte fått tid att blogga.

Men min helg har bestått av...gång. Jag har gått massvis i helgen! Eftersom mamma och bror sprang Gbgvarvet så gick jag och pappa på jakt efter Jeansjacka till mig! Vi gick från Slottsskogen till 5,an och när vi gått där ett tag,(utan att hitta nån jacka!) så gick vi nästan hela vägen tillbaka. Och för er som inte vet det, så är det väldigt långt mellan Slottsskogen och 5,an!

Men idag åkte vi in till Stenungsund tror jag de hette, och då hittade jag en efterlängtad jeansjacka inne på JC! Och sen hittade jag även ett par jeansshorts och ett armband till balen :) SÅ nu är jag jättenöjd!


Bilder;

mamma och bror efter Gbgvarvet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0