I duschen!

Hej igen! Nu har jag precis tagit i hårinpackning i håret, så nu ska de sitta i i 5 minuter innan jag måste skölja ur det, så jag passar på att blogga lite undertiden.

Skolan har varit helt okej, fick veta resultatet för Kemiprovet vi gjorde igår och även Nationella i matte. Och jag fick MVG på båda! Yes! Kändes hur bra som helst att få det, så nu hoppas jag på ett MVG i slutbetyg i matten, haha.
Sen gjorde jag min Engelska redovisning om Miley Cyrus, gick bra, även om jag inte var helt förberedd, så jag var nervös, och jag tror det hördes...men han sa att det gick bra, så jag får hoppas på det :)

Efter skolan var jag som sagt med Madde. Vi tittade på Lejonkungen 2 och sen tittade vi på DC hela eftermiddagen, hehe. Väldigt mysigt. Sen var det dags för mig att åka hem. Väl hemma åt jag smörgås och te och sedan hoppade jag in i duschen.

Hm, vad ska man skriva mer? Jo, efter duschen ska jag hoppa i mina myskläder och sätta igång Hairspray! Har varit sugen på att se det ända sen i lördags, så idag lånade jag den av Madde.

Men nu måste jag skölja ur inpckningen, vi hörs lite senare :) Puuspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0