Kocken!

Hej Alla GoaGubbar!  Vet ni? Idag vaknade jag klockan 8 !  Fast jag hade ställt min klocka, jag hade nämligen lovat att jag skulle göra mat idag, för mamma och pappa hjälper farmor att flytta. Så det blev att vakna tidigt för atthinna med maten, eftersom jag ska ut till Linn klockan 1.

Maten jag lagade var Köttfärssås, fast jag tror jag hade i lite för mycket salt... Men det blir nog gott ändå, haha. Och snart ska jag gå och koka lite spagetti eller nåt till.

Dagens outfit idag blir slappkläder, orkar inte gå i jeans eller tights, så det blir Klass-byxorna och ett svart linne, fast jag ska nog gå och ta på mig en t-shirt också innan vi åker.

Men nu måste jag gå och smaka lite på min mat, hihi. Puuusspuuuss<3


som sagt, nothing special!


Ja, jag är väldigt trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

kommentera gärna min! <33

2009-05-21 @ 12:34:58
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt :)

2009-05-23 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0