Meddo<3

Nu mina vänner, har jag  och Madde varit och solat solarium för första gången någonsin! Och det var hur skönt som helst. Eftersom det var första gången solade vi bara i 13.3 minuter, så jag vet inte om jag har fått sådär värst mycket färg, men skönt var det ialla fall. Och det bästa var att det bara var vi där. Man behövde inte betala i någon kassa, utan det var bara en automat som man la i pengar i.

Så jag och Madde gick runt och kollade i alla 4 rum, och märkte att det var dyrare till vissa rum. Men vi valde de två billigaste, hehe. Sen gick det jättebra där inne, musik spelades och jag njöt av värmen, haha.

Men nu måste jag gå ut och plugga Kemi, provet är imorrn! Måste bara vänta på att I-poden laddar klart, så ska jag njuta av vädret och plugga gärnet.

Puusspuuuss<3


Kommentarer
Postat av: emma

skönt att sola (:

2009-05-25 @ 17:04:22
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0