NattiNatti!

Nu har min farmor, faster, hennes mann och min kusin åkt hem, och jag kan äntligen gå och lägga mig! Kvällen var jättetrevlig med god pizza och jättegod Hallonpaj (skryyt!) Men nu är jag väldigt trött, så jag ska tvätta bort sminket och hoppa i sängs.

Imorrn ska jag först handla lite underkläder och nylonstrumpbyxor (
långt ord!) på Lindex, sen ska jag läsa lite Fysik och efter det blir det att åka in till Skövde med Madde och titta på 17 again :)  Kommer bli en underbar dag!

Men nu måste jag lägga mig, GodNatt<3

Kommentarer
Postat av: nellie

gå gärna in och tyck till i min ute och inne lista=)

2009-05-23 @ 01:42:45
URL: http://nellieaaalhuizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0