Orientering - Prov!

Hej Darlingar!  Nu har jag haft Orienteringsprov, och det gick faktiskt väldigt bra, om man får skryta lite, haha. Det fanns totalt 17 kontroller, och jag hann ta 11 tror jag,dessutom tog jag deflesta helt själv! I Rock, You Suck! haha skojja!

Men det var pissigt väder! Regn och kallt, och det var folk från den andra skolan Hökensås och även Gymnasiet där! Jättekul. Det sista jag ville var att visa mig när håret stod åt alla håll och skit överallt! Menmen, Sånt är livet! Är ialla fall nöjd över min insats idag :)

Skulle egentligen tillbaka till skolan föra tt ha franska klockan 2, men jag tyckte det var så onödigt. Liksom, va klara runt 11-halv12, och då är det två timmar till franskan börjar. Jag vill inte sitta i skolan och vänta i två timmar bara för att ha en lektion! Så jag gick hem (som många andra också gjorde!) och gjorde iordning lite varm choklad och värmde mig med :)

Men nu ser jag helt förjävlig ut! Så jag ska hoppa in i duschen och fräsha upp mig och sedan äta lite lunch. Puusspuuuss<3


jag älskar varm choklad<3

Kommentarer
Postat av: Madde

varm choklad in my heart! <3 (det var meningen att det skulle rimma lite där, bara liite) haha

2009-05-06 @ 13:19:55
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0