Orientering

Hej Goodlooking ;)

Nu har jag ätit väldigt god köttfärssås och spagetti, mmums! Ska snart ta och duscha också, har ju haft orientering i typ 2,5 timma. Men det gick faktiskt riktigt bra! Sprang först med Madde och Melissa, och efter ett tag sprang vi med My också. När vi hade gjort färdigt den fösta kartan tog jag en ny, och den klarade jag helt själv! Woho!  Så det känndes jättebra! Efter det fick vi sluta :)

Planer för ikväll då? Jo, jag har nationella i matte imorrn igen, så jag måste göra lite matte och sen är det Tvdags! 90210, The secret life och Project runway :D Älskar måndags-kvällar, haha.

Men nu måste jag gå och duscha, känns som att det kryper myror i tröjan! haha. puusspuuss<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

okej:) det låter trevligt, alltid kul att shoppa till skolavsutningen.

Imorgons ska jag och min kille fira 1 års dag med bio och resturang och lite sånt, sen vet jag inte riktigt resten av veckan :)

2009-05-04 @ 16:27:23
URL: http://radioaktivpinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0