pluggplugg!

GodMorgon alla sömntutor!

Vad har alla för planer idag? Själv måste jag sitta och plugga typ hela dan! Har nationella om en vecka, och jag har inte pluggat så mycket *hosthost*. Så idag ska jag vara riktigt duktig och plugga. Det ser ut som att det är ganska okej väder ute också, så det blir nog att försöka bättra på brännan samtidigt som man studar ;)

Förövrigt känner jag mig asfräsh idag! Vet inte varför, men jag känner mig liksom...så bra! Känns som att dagen kommer bli jättebra, även om jag måste plugga. Blir att man stannar upp ett tag när man ser sig i spegeln, haha! Men allvarlig, jag känner mig FRÄSH! Härligt värre!

But now I have to hit the books! Blir nog inte så mycket bloggande idag, men ni får överleva ändå ;) Puuspuuuss<3


dagens enkla outfit;
- Linne + kortbyxor - Gina Tricot

min arm ser FET ut! men strunta i det :*




Kommentarer
Postat av: Foki

hehe nedå, din arm ser inte fet ut :)



ha det bra ^^

2009-05-03 @ 17:46:47
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0