PUH!

Yes! Nu är jag färdig med allt jag behövde göra idag! Eller, jag måste såklart plugga mer Kemi, men jag har pluggat endel och jag har fått in endel viktiga saker man behövde kunna för att få VG-MVG på provet :)
Sen har jag precis städat mitt rum, så nu ser det rent och fint ut.

Mamma och pappa kom precis hem, så snart kommer nog även Faster Gunilla, Hasse och Farmor hit, så ska vi nog beställa pizza eller nåt sånt. Och senare på kvällen ska vi smaka på min hallonpaj, mums!

Men nu ska jag kolla på lite tv och ta det lugnt en stund :) Puuusspuuuss<3

Kommentarer
Postat av: ävelicious

ååh va roligt, denvill jag me se :D

2009-05-22 @ 19:09:18
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0